Зозуля І. Є.
Службові та громадські обов'язки |
- Азарова Л. Є. Українська мова для слухачів-іноземців підготовчого відділення: навч. посіб. / Л. Є.Азарова, І. Є. Зозуля, Л. В. Солодар. – Вінниця: ВНТУ, 2010. – 121 с.
- Азарова Л. Є. Країнознавство для слухачів-іноземців підготовчого відділення: навч. посіб. / Л. Є. Азарова, Л. В. Горчинська, І. Є. Зозуля, Л. В. Солодар. – Вінниця: ВНТУ, 2010. – 85 с.
- Абрамчук О. В. Мовно-технологічна практика для студентів-іноземців другого курсу: навч. посіб. / Абрамчук О. В., Зозуля І. Є., Лепко Г.В. – Вінниця: ВНТУ, 2012. – 115 с.
- Зозуля І. Є., Новак О. М., Присяжна О Д. Українська мова. Тексти для читання. Частина 1. (початковий етап навчання) / Зозуля І. Є., Новак О. М., Присяжна О. Д. – Вінниця, 2016. – 137с.
- Азарова Л. Є. Лексичний мінімум з української мови для слухачів-іноземців підготовчого відділення : словник / Л. Є. Азарова, Л. В. Горчинська, І. Є. Зозуля, Л. В. Солодар. – Вінниця: ВНТУ, 2018. – 103 с.
-
Костриця, Н. М. Розвиток монологічного мовлення в іноземних студентів : навчальний посібник / Н. М. Костриця, І. Є. Зозуля. ‒ Вінниця : ВНТУ, 2020. ‒ 109 с.
- Аудіювання на уроках української мови як іноземної для іноземних студентів I – III курсів: навчальний посібник / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній, М. М. Мошноріз. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 139 с.
- Методичні вказівки з дисципліни «Українська мова для слухачів підготовчого відділення для іноземних громадян». Комунікативні теми / Уклад. : І. Є. Зозуля, Ю. В. Поздрань. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 54 с.
- Методичні вказівки з дисципліни «Українська мова для слухачів підготовчого відділення для іноземних громадян». Говоріння. Частина І. Суспільна сфера спілкування / Уклад. І. Є. Зозуля, Ю. В. Поздрань, А. А. Слободянюк. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 72 с.
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Українська мова як іноземна». Ділові папери / Уклад. : І. Є. Зозуля, А. С. Стадній, Ю. В. Поздрань. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – 42 с.
Службові та громадські обов'язки |
МОНОГРАФІЇ:
1.Zozulia I. Ye., Prysiazhna O. D. The content and methology of organization of a pilot experiment for multicultural education of foreign students / I. Ye. Zozulia, O. D. Prysiazhna // European vector of contemporary psycology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume 1. Sandomierz: Izdavnieciba "Baltija Publishing", 2018. - P. 113–137.
4.Zozulia I. Ye., Stadnii A. S. Multicultural education of foreign students: issue of scientific research /Advanced trends of the modern development of psychology and pedagogy in European countries : Collective monograph. Riga : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2019. P. 164 – 183.
СТАТТІ, ЩО ІНДЕКСУЮТЬСЯ У БАЗІ WEB OF SCIENCE:
Наукові статті :
-
- Зозуля І. Є. Трагедія ідеаліста в романі «Великий Гетсбі» Френсіса Скотта Фіцджеральда / І. Є. Зозуля // Зарубіжна література в школах України. – Київ, № 6, червень 2009. – С. 8–11.
- Зозуля І. Є. Сутність, зміст і структура поняття «полікультурна вихованість студентів-іноземців» / І. Є. Зозуля // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : Зб. наук. праць. – Випуск 33. – Вінниця. – 2010. – С. 122–126.
- Зозуля І. Є. Згубність «американської мрії» як основна причина загибелі обдарованої особистості в романі Ф. С. Фіцджеральда «Ніч лагідна» / І. Є. Зозуля // Зарубіжна література в школах України. – Київ, № 6, червень 2010. – С. 12–16.
- Зозуля І. Є. «Американська мрія» як межа сподівань і трагедія життя. Творчість Ф. С. Фіцджеральда в контексті «загубленого покоління», автобіографічність його романів / І. Є. Зозуля // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – Київ, № 9, вересень 2011. – С. 30–35.
- Зозуля І. Є. Формування навичок міжнаціонального спілкування як педагогічна умова полікультурного виховання іноземних студентів. / І. Є. Зозуля // Матеріали VII Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної заочної конференції «Сучасна освіта і наука в Україні : наукові здобутки, стан і перспективи» (23–25 березня 2011 року). – Дніпропетровськ, 2011. – С. 44–46.
- Зозуля І. Є. Полікультурні взаємовідносини іноземних студентів у середовищі вищого навчального закладу України (досвід Вінниччини) / І. Є. Зозуля // Вісник Вінницького політехнічного інституту : Зб. наук. праць. – Вінниця, 2011. – № 1. – С. 156–160.
- Зозуля І. Є. Полікультурне виховання іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах України / І. Є. Зозуля // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. пр. – (сер. «Педагогіка та психологія») / ред. кол. : І. С. Руснак (наук. ред.) та ін. – Чернівці, 2011. – Вип. 543. – С. 68–75.
- Зозуля І. Є. Шляхи покращення полікультурного виховання іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Зозуля // Актуальні проблеми педагогічної науки [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Актуальні проблеми педагогічної науки» (м. Миколаїв, 10–12 листопада 2011 р. ) / Всеукраїнське громадське об'єднання «Нова освіта». – Миколаїв, 2011. – С. 92–94.
- Зозуля І. Є. Критерії, показники та рівні полікультурної вихованості іноземних студентів вищих навчальних закладів / І. Є. Зозуля // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – № 3. – Хмельницький: ХІСТ, 2011. – С. 65–69.
- Зозуля І. Є. Педагогічні умови полікультурного виховання іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Зозуля, О. В. Діденко // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. Серія : Педагогічні та психологічні науки. – Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2011. – № 57. – С. 23–25.
- Зозуля І. Є. Зміст та методика організації дослідного експерименту з полікультурного виховання іноземних студентів / І. Зозуля // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. пр. – (сер. «Педагогіка та психологія») / ред. кол. : І. С. Руснак (наук. ред.) та ін. – Чернівці, 2011. – Вип. 577. – С. 60–68.
- Зозуля І. Є. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо покращення полікультурного виховання іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / Зозуля Ірина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія «Педагогіка. Соціальна робота» / ред. кол. І. В. Козубовська. – Ужгород, 2011. – № 23. – С. 46–48.
- Зозуля І. Є. Вивчення української мови та країнознавства як один з напрямків формування полікультурної вихованості іноземних студентів (досвід Вінницького національного технічного університету) / І. Є. Зозуля // Вища освіта України: Тематичний випуск «Інтеграція вищої школи України до європейського та світового освітнього простору».– Київ, 2012. – № 1. – С. 504–511.
- Зозуля І. Є. Особливості позанавчальної роботи з іноземними студентами ВНТУ / І. Є. Зозуля // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : Зб. наук. праць. – Випуск 39. – Вінниця. – 2013. – С. 84–87.
- Зозуля І. Є. Основні сучасні методи викладання української мови як іноземної (досвід викладачів кафедри мовознавства Вінницького національного технічного університету) / Зозуля І., Присяжна О., Солодар Л.// Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2014.– Випуск 9. – С. 22–28.
- Зозуля І. Є. Наочність та рольові ігри як одні з основних прийомів икладання української мови як іноземної (на базі ВНТУ) / Зозуля І. Є., Новак О. М. // Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. Нук.праць. – Вінниця. – 2014. – С. 28–32.
- Зозуля І. Є. Формування письмового мовлення в іноземців / Зозуля І. Є., Присяжна О. Д., Новак О. М. // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – Львів, 2015. – Вип. 13. – С. 22–33.
- Зозуля І. Є. Критерії розмежування фразових і основних дієслів у сучасній англійській мові// Вісник Донецького національного університету. Серія Б. Гуманітарні науки: зб. наук. праць . – Вінниця, 2016. – № 1 – 2. – С. 116–120.
- Зозуля І. Є. Розвиток інклюзивної освіти в Україні (досвід Вінничини) / Зозуля І. Є. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки.– № 4 (309). – ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 31–38.
- Зозуля І. Є. Вивчення технічних термінів на заняттях з української мови як іноземної / Ірина Зозуля, Алла Стадній // Всеукраїнська науково-практична конференція «Михайло Стельмах у новітніх парадигмах наукового знання» 25-26 травня 2017 року. – Вінниця, 2017.
- Зозуля І. Є. Труднощі навчання аудіювання при вивченні української мови як іноземної / І. Є. Зозуля // Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 жовтня 2017 року). – ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2017. – С. 26–27.
- Зозуля І. Є. Самостійна робота студентів під часвивчення дисципліни «Українська мова (для іноземців)» / І. Є. Зозуля, М. М. Мошноріз // Міжнародна науково-практична конференція «Наукові проблеми державотворення України» 7-8 листопада 2017 р.
- Зозуля І. Є. Фахові терміни на уроках української мови як іноземної / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній // Збірник наукових праць. Серія : Педагогічні науки. –Випуск LXXVI. – Том 1. – Херсон, 2017. – С. 127–131. (Index Copernicus)
- Зозуля І. Є. Формування граматичних навичок в іноземних студентів з дисциплін «Українська мова для іноземців» на підготовчому відділенні / І. Зозуля, А. Стадній // Одеський лінгвістичний вісник. – Випуск 10. –Т. 2. – Одеса, 2017. – С. 142–145 (Index Copernicus)
- Зозуля І. Є. Загальні вимоги до занять із дисципліни «Українська мова як іноземна у ВНЗ» / І. Є. Зозуля // Таврійські філологічні наукові читання: Матеріали науково-практичної конференції , м. Київ, 26-27січня 2018 р. – Київ: Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2018. – С. 195–197.
- Зозуля І. Є. Навчання іноземних студентів усного монологічного мовлення / І. Є. Зозуля, М. М. Мошноріз // Південний архів. Філологічні науки: Збірник наукових праць. Випуск LXXII. – В 2-х томах. – Херсон: ХДУ, 2018. –Т. II. – С. 126–129. (Index Copernicus)
- Зозуля І. Є. Особливості викладання іноземним студентам української мови як другої іноземної / І. Є. Зозуля , А. С. Стадній, М. М. Мошноріз // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: перекладознавство та міжкультурна комунікація. – Випуск 1. – Том 2. – Херсон, 2018. – С. 41– 46. (Index Copernicus)
- Зозуля І.Є.Особливості викладання української мови як іноземної іспаномовним студентам / Українська мова у світі : Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 17 серпня 2018 р. – Львів, 2018. – С. 121-129.
- Zozulia I.Ye. Multicultural education of foreign students in higher technical education institutions in Ukraine: current challenges and achievements / I. Ye. Zozulia // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. Наук. зб. –Випуск 35. – Т.2, 2018. – Одеса, 2018. – С. 111 – 113 (Index Copernicus).
- Зозуля І. Є. Навчання читання іноземних студентів україномовних текстів (початковий етап) / І. Є. Зозуля // Закарпатські філологічні студії. – Випуск 5, – Том 1. – 2018. – С. 20 - 25.
- Зозуля І. Є. Вивчення лексики української мови як іноземної / І. Є. Зозуля // « Матеріали конференції XLVIII Науково-технічна конференція підрозділів Вінницького національного технічного університету (2019)» , Вінниця, 2019.
- Зозуля І. Є., Ян Ке. Багатство китайської мови / І. Є. Зозуля, Ян Ке // « Матеріали конференції XLVIII Науково-технічна конференція підрозділів Вінницького національного технічного університету (2019)», Вінниця, 2019.
- Зозуля І. Є., Стадній А. С. Особливості роботи з фаховими текстами на заняттях з української мови як іноземної в технічному ВНЗ // І. Є. Зозуля, А. С. Стадній / /Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації». - Херсон, 2019. - Том 30 (69). - № 1. С. 1 - 7.(Index Copernicus).
- Зозуля І. Є. Особливості методики викладання граматики української мови як іноземної / І. Є. Зозуля //Актуальні проблеми викладання української мови як іноземної: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 19 квітня. Білоцерківський НАУ, 2019. С. 24 - 27.
- Стадній А.С., Зозуля І.Є. Післятекстові завдання під час професійно орієнтованого читання на заняттях української мови як іноземної. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 67:збірник наукових праць. К., Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019. С. 259 –262.(Index Copernicus)
- Зозуля І. Є. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків у вивченні української мови як іноземної / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній // Міжнаціональна комунікація – полілог культур (актуальні питання навчання іноземців) : зб. наук. праць / за загальною редакцією проф. Л. В. Реви-Лєвшакової. – Одеса : Одес.нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019. – 212 с.: іл., табл.–С. 110 –113.
- Зозуля І.Є. Тест як засіб контролю в навчанні українській мові як іноземній / І. Є. Зозуля // Науковий журнал «Молодий вчений»: Спецвипуск. – № 6.1 (70.1) червень 2019 р. – С. 21 – 26. (GoogleScholar, CiteFactor, Research Bible, Index Copernicus).
-
Зозуля І. Є,, Стадній А. С. Система передтекстових завдань під час роботи з іншомовними фаховими текстами / І. Є. Зозуля, А. С. Стадній // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2019. Випуск 14. С. 116–127. Theory and Practice of Teaching Ukrainian as a Foreign Language. 2019. Issue 14. P. 116–127.
- Зозуля І. Є, Створення концепції вивчення української мови як іноземної, що грунтується на рівневому принципі викладання (від А1 до С2) / І. Є. Зозуля // Українська мова як іноземна у фокусі інновацій: від досвіду до впровадження: Збірник матеріалів циклу Міжнародних науково-практичних семінарів, Львів, 2019. С. 69 - 75.
-
Зозуля І. Є. Розвиток іншомовної дискурсивної компетенції іноземних студентів. Мовна освіта в сучасних ЗВО:тенденції, виклики, перспективи: збірник доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 травня 2021 р. /За заг.ред.А. О. Будугая. – Біла церква: БНАУ. С. 37–39.
-
Службові та громадські обов'язки |
- У 2002 році нагороджена грамотою управління освіти Вінницької міської ради за зайняте III місце в міському турі міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика.
- У 2005 році нагороджена грамотою Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за 3 місце на 1 етапі Всеукраїнської студентської олімпіади 2004– 2005 н.р. з української літератури.
- У 2005 році нагороджена грамотою Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за відмінні успіхи в навчанні, активну участь в науковій і громадській роботі та з нагоди відзначення Міжнародного дня студента.
- У 2007 році отримала ПОДЯКУ Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за відмінні успіхи в навчанні, значні досягнення в науково-дослідній роботі, активну участь у громадському житті університету.
- У 2008 році нагороджена грамотою Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за активну участь в науково-дослідній роботі та в студентській науковій конференції.
- У 2012 році нагороджена грамотою за значний внесок у наукові досягнення Вінницького національного технічного університету та з нагоди Дня науки.
Службові та громадські обов'язки |
З грудня 2013 року здійснює на безоплатній основі наукове консультування у Вінницькому обласному осередку Всеукраїнської громадської організації "Українська спілка інвалідів- УСІ".
З 2014 року – член Благодійного фонду «Центр соціалізації та реабілітації дітей з аутизмом та іншими розладами «Розвиток».
З 2017 року – член Вінницького обласного об’єднання Всеукраїнського товариства «Просвіта» ім. Тараса Шевченка.
З 2018 року – член громадської організації «Український світ», що є організатором проектів «Безкоштовні курси української мови» та «Є-мова – он-лайн платформа для вивчення української мови». Цілі організації – всебічно сприяти зростанню національно-культурної свідомості суспільства та задовольняти й захищати законні соціальні, творчі, наукові, культурні інтереси своїх членів.
З 2019 року – член громадської організації “Асоціації вчителів англійської мови “ТІСОЛ-УКРАЇНА”.
«ТІСОЛ-Україна» покликана забезпечувати впровадження міжнародних стандартів в галузі викладання і навчання в контексті викликів сучасної іншомовної освіти в Україні у різних освітніх системах, просувати професіоналізм, розвивати систему фахового вдосконалення, розширювати зв’язки з фахівцями, які є в Україні і у світі, а також просувати нові ідеї та методи з питань викладання англійської мови як іноземної.
Протягом 2018-2019 років входила до складу робочої групи з розробки Інтеркультурної Стратегії м.Вінниці в рамках програми "Інтеркультурні міста", яка впроваджується за підтримки Ради Європи у м.Вінниці з 2016р., керуючись ч.8 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".(Розплрядження міського голови від 29 жовтня 2018 року номер 177-р).
З січня 2017 року є науковим консультантом Держгеокадастру Державного підприємства "Вінницького науково-дослідного та проектного інституту землеустрою" (на безоплатній основі).
З вересня 2019 року - член Національної Асоціації україністів.
Службові та громадські обов'язки |
У 2007 році з відзнакою закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література та англійська мова» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури та англійської мови.
У 2008 році з відзнакою закінчила магістратуру Вінницького державного педагогічного університету та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача української мови та літератури.
У червні 2012 р. захистила кандидатську дисертаційну працю «Полікультурне виховання іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів» зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання.
З жовтня 2007 року по вересень 2013 року – викладач кафедри мовознавства Вінницького національного технічного університету.
З вересня 2013 року – старший викладач кафедри мовознавства Вінницького національного технічного університету.
З вересня 2018 року – доцент кафедри мовознавства Вінницького національного технічного університету.
У лютому 2019 року закінчила магістратуру у Вінницькій академії неперервної освіти за спеціальністю 053 «Психологія» освітнього рівня «Магістр» та отримала кваліфікацію «Психолог, асистент вчителя з корекційної освіти».
Додаткова освіта:
Листопад 2006 року – отримала сертифікат про спеціальну комп’ютерну підготовку у Вінницькому інституті економіки Тернопільського державного економічного університету.
Червень 2007 року – отримала сертифікат про володіння німецькою мовою (рівень А1, 140 аудиторних годин) у Центрі вивчення німецької мови у Вінниці (партнер Гете-інституту).
Квітень 2012 року – отримала сертифікат про проходження стажування у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського при кафедрі української мови.
Серпень 2017 року – отримала міжнародний сертифікат про проходження стажування (120 годин) у Польщі в університеті «Люблінська Політехніка».
Серпень 2018 року – проходження курсів з методики викладання англійської мови як іноземної з отриманням сертифікату міжнародного зразка TEFL&TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) (150 годин) та правом викладання в понад 90 країн світу.
17-22 серпня 2018 року – взяла участь у роботі Першого світового форуму українознавчих та недільних шкіл: V Міжнародній конференції "Українська мова у світі"(із сертифікатом).
Вересень 2018 року – отримала сертифікат міжнародного зразка про проходження стажування у м. Краків (Польща) в Економічному університеті (112 годин) та сертифікат учасника міжнародної наукової конференції «Internationalization as a Challenge for Higher Education Institutions: Ukrainian and Polish Perspectives».
Грудень 2018 року – отримала міжнародний сертифікат про складання іспиту з англійської мови на рівень В2. Pearson Edexcel Level I Certificate in ESOL International (CEF B2): Iryna Zozulia has achieved a PASS (WITH MERIT).
28 березня 2019 року – отримала сертифікат про участь у роботі Міжнародного науково-практичного семінару "Українська мова як іноземна: пошук інновацій крізь призму досвіду викладання інших мов" (Міжнародний інститут освіти, культури та зв'язків з діаспорою Національного університету "Львівська політехніка"). Виступила з доповіддю – "Створення концепції вивчення української мови як іноземної, що грунтується на рівневому принципі викладання (від А1 до С2)".
19 квітня 2019 року – участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми викладання української мови як іноземної» та отримання сертифікату (Міністерство освіти й науки України. Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра славістичної філології, педагогіки та методики викладання). Доповідь – «Методика викладання граматики української мови як іноземної».
16 травня 2019 року – участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Теоретичні та практичні проблеми мовної підготовки іноземців в аспекті міжнародної комунікації» та отримання сертифікату (м. Одеса, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Інститут міжнародної освіти, кафедра мовної та загальногуманітарної підготовки іноземців). Доповідь – «Використання он-лайн ресурсів та мобільних додатків у вивченні української мови як іноземної».
19-23 вересня 2019 р. – взяла участь у роботі семінару-практикуму на тему «Створення та експертиза тестових завдань з української мови як іноземної частин «Читання» та «Розуміння мови на слух» загальною тривалістю 40 годин, який проводився Українським центром оцінювання якості освіти (УЦОЯО).
10-12 жовтня 2019 р. – взяла участь у робочому семінарі на тему «Створення та експертиза тестових завдань з української мови як іноземної частини «Говоріння» загальною тривалістю 24 години, який проводився Українським центром оцінювання якості освіти (УЦОЯО).
З 16 вересня по 13 жовтня 2019 року пройшла стажування на кафедрі української та російської мов як іноземних у Інституті філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка на тему: «Лінгвістичні та методичні основи викладання української мови як іноземної». Індивідуальний план за програмою стажування виконано в повному обсязі, загальною кількістю 120 годин (4 кредити ЄКТС).
5 грудня 2019 року- взяла участь у роботі Міжнародного науково-практичного семінару "Українська мова як іноземна у професійній діяльності". Виступила з доповіддю "Методика вивчення термінолонічних одиниць в науково-технічних текстах на заняттях української мови як іноземної" (сертифікат).
24-26 жовтня 2019 р. – взяла участь у робочому семінарі на тему «Створення та експертиза тестових завдань з української мови як іноземної частини «Письмо» загальною тривалістю 24 години, який проводився Українським центром оцінювання якості освіти (УЦОЯО).
03.02.2020 року – отримала сертифікат від Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯ), який засвідчує, що Зозуля Ірина Євгеніївна успішно пройшла курс підготовки з основ теорії та методики педагогічного тестування за програмою "Теорія та практика розроблення і рецензування тестових завдань» (38 годин) та здобула практичні навички з розроблення та рецензування (експертизи) тестових завдань відповідно до принципів, вимог і правил конструювання тесту і тестових завдань.
06-07 березня 2020 року – очна участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Мовна освіта в сучасних ЗВО: тенденції, виклики, перспективи» у м. Біла Церква. Виступила з доповіддю на пленарному засіданні: «Особливості дистанційного навчання української мови як іноземної» (сертифікат).